2019. június 5., szerda

Hát elkezdődött...

Azzal az ikonikus képpel is nyithatnám a bejegyzésemet, hiszen: "hát elkezdődött".
4 hónap múlva Spartan.
4 hónap alatt fel kell rá készülnöm fizikailag és mentálisan.
4 hónap alatt minimum 16 kilótól illenék megszabadulnom, de azt sem bánom, ha több az, jóval több.

Az életem mostantól viszonylag nyugalmas időszakba ért. (Reményeim szerint.)
Szünetelnek azok az okok, amik miatt stresszes, ideges, feszült és szorongó voltam.
Megoldódni látszanak azok a problémák, amik miatt esti stresszevő lettem. (Ha van egyáltalán ilyen?) És eljutottam arra a pontra, hogy utáljam magam annyira, hogy változtatni akarjak az életemen.
Nem akarom, hogy kibuggyanjon a hájas hasam a farmernadrágból, hogy kilyukadjon minden nadrágom a lábaim között, mert összeérnek, ahogy megyek.
Nem akarok lihegni, ha megmászok egy emeletet és nem akarom érzeni, hogy nem vagyok egészséges.

Egészséges, boldog, kiegyensúlyozott nő akarok lenni, aki örül, hogy él és nem úgy tekint a mindennapjaira, hogy ismét túl kell élnie.
Erős (kívül-belül), céltudatos, és összeszedett.
Feszes, karcsú, kívánatos.

Napi 3 l víz, zöld tea. 3 óránként étkezés. Nincs cukros, fehér lisztes étel, gyorskaja, édesség (csoki, keksz, nutella, fagyi), olajban sült kaja. Olívaolaj, kókuszzsír, lenmagolaj, tökmagolaj. 300-400 gramm gyümölcs, zöldség/nap, esténként fehérje. Vitaminok, táplálékkiegészítők.
Elhatározás. Cél.
Akarat. Kitartás. Remélem mindennel fel vagyok szerelkezve.
Csak ne adjam fel, csak csináljam végig. Csak legyen erőm.

Lesz erőm, a gyerekeim büszkék lesznek rám.  Az tutifix.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése