2015. május 26., kedd

Újratöltés...

Hihetetlen dologra jöttem rá.
A testem az enyém és azt csinálok vele, amit akarok.
Tegnap az állatkerti séta közben többször összefutottunk egy feltűnően kerek fenekű lánnyal? babakocsit tologatott. A popó nem csak nekem tűnt fel, de valószínűleg hamarabb kiszúrtam, mint ő, mert nekem már nem okozott meglepetést, amikor viccesen megkérdezte: lefényképezze-e?
Nem fájt, nem nyilallt, nem rántott össze ez a kérdés, mert ha akarom, nekem is olyan lesz a fenekem. Lehet, sőt biztos, hogy nem pont olyan, de kerek lesz, mit kerek?! gömbölyű és feszes. Szerintem a lánynak a genetikai adottságai miatt volt olyan a testalkata, nem a kemény edzés, vagy a szigorú diéta miatt.
Nekem melózni kell, küzdeni, erőlködni, de rajtam múlik, hogy tepsi seggem lesz, vagy olyan, amit esetleg majd más is megdicsér.
És ez olyan jó érzéssel tölt el, mert hatalmamban áll valamin változtatni, valami olyasmit elkövetni magam ellen, amiért hálás leszek.
Sokszor nézegetem, hogy kinek milyen testrészei vannak, de nem valamiféle ferde hajlam miatt, hanem mert próbálom leszűrni, minek "köszönheti"?
A szerencsés genetikának, vagy az életmódváltásnak, amit választitt.
Szóval erősödöm, lelikeg mindenképp. S tudom, hogy nagyon rögös és nehéz út vár rám, de nem félek, és csak visz előre, megmutatni, magamnak, a világnak!
Készült ott az állatkertben rólam egy nem túl előnyös fotó, de nem bánom, egy év múlva ámuldozva fogom nézni, hogy én ilyen is voltam...
Csak az erő legyen velem, s a jó isten adjon kitartást.
S feszes lesz a karom, csinos a vállam, gömbölyű a fenekem, izmos a combom, lapos a hasam. Egészséges és csinos leszek.
Így kell lennie...
:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése